Regulamin i polityka prywatności

REGULAMIN KORZYSTANIA Z DOMKÓW Morso Chatki

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Regulamin określa zasady świadczenia usług i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, podpisanie karty meldunkowej bądź zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

WARUNKI REZERWACJI

Sposoby dokonywania rezerwacji

Rezerwacji domku Klient może dokonać:

  • bezpośrednio pod numerem telefonu +48 607 279 886
  • mailowo na adres morso.chatki@hotmail.com
  • na stronie internetowej www.morsochatki.pl
  • za pośrednictwem portali, w których dostępna jest oferta obiektu

Warunki płatności

  • Rezerwacje dokonane bezpośrednio muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę w wysokości 100% całkowitej wartości rezerwacji przed zakwaterowaniem
  • W przypadku zmian w rezerwacji, niepojawienia się Klienta lub anulacji rezerwacji przedpłacona kwota nie podlega zwrotowi
  • Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową w wyznaczonym terminie

Akceptowane formy płatności

  • Wyłącznie przelewem
  • Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem www.przelewy24.pl

WAŻNE: Do 21 dni przed przyjazdem koszty anulacji wynoszą 100% kwoty rezerwacji. Płatność musi nastąpić do 21 dni przed przyjazdem, aby rezerwacja była potwierdzona, w przeciwnym wypadku, zastrzegamy sobie prawo do możliwości anulacji rezerwacji bez zwrotów kosztów.

ZAMELDOWANIE

  • Podstawą zameldowania w domku jest wypełnienie Check-In'u online oraz uregulowanie całej należności za pobyt
  • Zameldowanie jest możliwe do godziny 22:00 lub w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą obiektu
  • Klient dokonując rezerwacji zobowiązuje się wynająć dom w określonym terminie, za określoną cenę, a co za tym idzie uiścić opłatę za cały zadeklarowany okres najpóźniej w trakcie procedury meldunku

Podstawy odmowy zameldowania

MorsoChatki zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:

  • nie posiada ważnego dowodu tożsamości
  • nie chce okazać dokumentu
  • odmawia podpisania karty meldunkowej
  • znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
  • podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu

W przypadku odmowy zameldowania Klienta z ww. powodów wpłacone pieniądze nie są zwracane.

DOBA HOTELOWA

  • Domki wynajmowane są na doby
  • Doba pobytu w domku rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego
  • W oparciu o bieżącą dostępność domków istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania Klienta po konsultacji z obsługą obiektu

Przedłużenie pobytu: Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłosić pod numerem tel. +48 607-279-886 do godziny 16:00 dnia poprzedzającego dzień wymeldowania obsłudze obiektu lub telefonicznie. Zostanie ono uwzględnione w miarę dostępności domków i jest dodatkowo płatne w kwocie 100 zł za każdą dodatkową godzinę.


ZASADY UŻYTKOWANIA DOMU

  • Klient zobowiązany jest do użytkowania lokalu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania domu w stanie zastanym z chwilą zameldowania
  • Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w rezerwacji. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 500 PLN za każdą osobę za dobę
  • W domku obowiązuje zakaz palenia tytoniu, papierosów oraz e-papierosów. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony karą finansową w wysokości 1.000 PLN
  • Organizowanie imprez towarzyskich w domku jest zabronione
  • Cisza nocna trwa od godziny 22:00 - 7:00. Zakłócanie ciszy nocnej może skutkować wymeldowaniem gości, bez możliwości ubiegania się o zwrot kosztów za pobyt

BEZPIECZEŃSTWO

WAŻNE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:

  • ZAKAZ korzystania z drabinki do strumyka - grozi wypadkiem! Drabinka techniczna
  • Dzieci na ogrodzie tylko pod opieką dorosłych
  • Zakaz zbliżania się do krawędzi działki - grozi wypadkiem!
  • Goście przebywają na terenie obiektu na własną odpowiedzialność
  • Rodzice są zobowiązani do stałego nadzoru nad dziećmi

MONITORING

Na terenach wybranych obiektów prowadzony jest całodobowy monitoring, który obejmuje teren wokół obiektu.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  • W przypadku stwierdzenia zniszczeń, stwierdzenia zabrudzeń domków, ręczników, pościeli ponad normę bądź stwierdzenia stanu po paleniu papierosów w domu po wymeldowaniu Klientów, obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej przy dokonywaniu rezerwacji w kwocie do pełnej wartości kosztów naprawy/dearomatyzacji i poniesionych strat
  • Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: zgubienie kluczy oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób
  • W przypadku pobytu w domku ze zwierzęciem, opiekun jest zobowiązany do utrzymania czystości podczas i w momencie opuszczania domu

ZASADY POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI

  1. Pobyt ze zwierzętami możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem obiektu
  2. Obowiązuje dodatkowa opłata za:
    • małego psa do 15 kg - 100 zł za pobyt
    • dużego psa powyżej 15 kg - 200 zł za pobyt
  3. Właściciel psa zobowiązany jest do:
    • utrzymywania zwierzęcia pod pełną kontrolą
    • sprzątania po swoim pupilu na terenie obiektu i wokół niego
    • zapewnienia psu własnego posłania (koce, legowisko)
  4. Zabrania się wpuszczania psów na łóżka, sofy i inne meble tapicerowane
  5. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia wyrządzone przez psa oraz zobowiązuje się do ich pokrycia w całości
  6. W przypadku naruszenia regulaminu właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat lub odmowy dalszego pobytu zwierzęcia
  7. Gość zobowiązany jest do utrzymywania czystości po swoim psie. W przypadku pozostawienia nieporządku lub zabrudzeń ponad standard wynikający z normalnego użytkowania, właściciel obiektu ma prawo naliczyć dodatkową opłatę za sprzątanie

KAUCJA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ FINANSOWA

  • Gość zobowiązany jest do wpłacenia kaucji zabezpieczającej przy zameldowaniu gotówką lub przed przyjazdem przelewem
  • W przypadku płatności przelewem uprzejmie prosimy o wpłatę kaucji w wysokości 500 zł na konto bankowe: mBank
    Nr konta: 71 1140 2004 0000 3102 8613 5553.
  • Kaucja służy pokryciu ewentualnych szkód, zniszczeń lub nadmiernego zabrudzenia obiektu, w tym spowodowanego przez zwierzęta
  • W przypadku stwierdzenia szkód lub zabrudzeń ponad standard, właściciel obiektu ma prawo potrącić odpowiednią kwotę z kaucji
  • Pozostała część kaucji zostanie zwrócona po sprawdzeniu stanu obiektu

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BALII

Balia jest integralną częścią obiektu „Morso Chatki" i obowiązują w niej przepisy niniejszego Regulaminu. Przed wejściem do balii należy zapoznać się z Regulaminem.

WAŻNE OSTRZEŻENIA:

  • Korzystanie z balii jest dozwolone jedynie dla osób powyżej 18. roku życia
  • Sprawuj ciągły nadzór nad dziećmi podczas korzystania z balii
  • Niebezpieczeństwo! Ryzyko przypadkowego utonięcia (szczególnie dzieci poniżej 5 lat)
  • Niezbędny jest ciągły, aktywny i czuły nadzór kompetentnej osoby dorosłej nad słabymi pływakami i osobami nieumiejącymi pływać

Przeciwskazania do korzystania z balii

Z balii korzystać mogą jedynie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwskazań do korzystania z zabiegów. Wstępu do balii zabrania się w szczególności osobom:

  • z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych
  • z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi
  • z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi
  • z podwyższoną temperaturą ciała
  • kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży
  • zmęczonym, pod wpływem alkoholu i środków odurzających

Przygotowanie do kąpieli

Przed wejściem do balii należy:

  1. zdjąć wszystkie przedmioty metalowe
  2. zdjąć okulary i szkła kontaktowe
  3. dokładnie umyć całe ciało pod prysznicem mydłem, a następnie wytrzeć do sucha
  4. zdjąć obuwie
  5. sprawdzić balię pod kątem zanieczyszczeń, takich jak odłamki szkła czy inne ciała obce

Zasady bezpieczeństwa w balii

  • Zabrania się używania szkła, kieliszków, butelek i innych podobnych elementów w balii
  • Sterowaniem balii mogą zajmować się jedynie pracownicy „Morso Chatki"
  • Zabrania się:
    • samodzielnego spuszczania lub nalewania wody do balii
    • samodzielnego dodawania chemii do bali
  • Sterownikiem bali można jedynie włączyć i wyłączyć światło oraz hydromasaż
  • Podczas korzystania z balii nie wolno stosować żadnych płynów, esencji, olejków czy innych substancji
  • Pod żadnym pozorem nie przekraczaj dopuszczalnej liczby 5 osób jednocześnie korzystających z balii
  • Zakaz skakania do wody
  • Zakaz umieszczania palców w otworach dysz
  • Temperatura wody w balii nie może przekraczać 40°C

Zalecany czas korzystania: Zalecany czas korzystania z balii w temperaturze 38 stopni Celsjusza wynosi około 15 do 30 minut dla dorosłych. Dla kobiet w ciąży i osób starszych zaleca się ograniczenie użytkowania do 10 do 15 minut, a obie grupy powinny skonsultować się z lekarzem przed korzystaniem z balii.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY

Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z warunkami korzystania.

Obsługa sauny

  • Sauna jest na czas pracy ustawiona na 2 godziny
  • Wystarczy nacisnąć przycisk „Włącz" oraz przycisk „Start" na panelu cyfrowym
  • Temperaturę można ustawić maksymalnie na 100 stopni
  • Wszelkie dodatkowe regulacje urządzenia sauny mogą być dokonywane wyłącznie przez pracowników

WAŻNE: Nie wolno dotykać pieca ani przebierać kamieni, ponieważ istnieje bardzo duże ryzyko poparzenia. Polewanie kamieni musi się odbywać bardzo ostrożnie z małą ilością wody.

Kto może korzystać z sauny

  • Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe
  • Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby dorosłe
  • Osoby przebywające w saunie deklarują, że są fizycznie i zdrowotnie zdolne do korzystania z tego typu zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia

Zasady korzystania

  • Przy korzystaniu z sauny należy bezwzględnie mieć ze sobą ręcznik, który należy położyć pod ciało i stopy podczas leżenia lub siedzenia na ławce
  • Użytkownicy sauny zobowiązani są do przestrzegania porządku i utrzymania czystości w pomieszczeniu
  • Należy zdjąć metalowe biżuterię, aby uniknąć poparzeń
  • W saunie nie należy nosić okularów ani soczewek kontaktowych
  • Sauna powinna być używana w kostiumie bawełnianym
  • Podczas nagrzewania ciała należy stopniowo przemieszczać się z dolnych ławek na górne, w zależności od tolerancji organizmu

Zakazy w saunie

  • wchodzenia w ubraniu i obuwiu
  • wykonywania zabiegów kosmetycznych
  • wniesienia naczyń, jedzenia i wszelkich obcych przedmiotów
  • wniesienia napojów alkoholowych
  • palenia tytoniu
  • niszczenia lub uszkadzania wyposażenia

Przeciwskazania

Nie zaleca się korzystania z sauny osobom:

  • bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym
  • z chorobami układu krążenia
  • z cukrzycą
  • w stanie nietrzeźwości
  • kobietom w ciąży
  • kobietom w czasie menstruacji

Instrukcja saunowania

Temperatura 40-100 °C: Saunowanie polega na naprzemiennym nagrzewaniu i schładzaniu całego ciała. Można to robić w 2 lub 3 następujących po sobie cyklach.

  1. W saunie należy przebywać w pozycji leżącej lub siedzącej
  2. Jeden cykl saunowania trwa około 25 minut: 8–12 minut przebywania w gorącym pomieszczeniu, a następnie 8–12 minut stopniowego schładzania ciała wodą
  3. Schładzanie pod prysznicem polega na polewaniu zimną wodą całego ciała od stóp w kierunku serca, a następnie ochładzaniu karku oraz głowy
  4. Po schłodzeniu ciała należy się osuszyć i poleżeć kilka minut
  5. Pobyt w saunie kończy się chłodną kąpielą lub prysznicem bez stosowania mydła

W przypadku złego samopoczucia należy natychmiast przerwać zabieg.

REKLAMACJE - PROCEDURA

  • Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy
  • Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi
  • Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania

USŁUGA ŚWIADCZONA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania rezerwacji wybranego domu oraz usługę dokonywania płatności z tytułu rezerwacji.

Warunki świadczenia usługi

Warunkiem świadczenia Usługi jest:

  • zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy
  • złożenie poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego oświadczenia o:
    • prawdziwości i rzetelność przekazanych danych
    • przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności podania danych oraz prawach przysługujących na podstawie RODO oraz przepisów krajowych
    • wyborze płatności za rezerwację

Wymagania techniczne

  • Do korzystania z usług określonych w niniejszym Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej e-mail
  • Korzystanie z Usługi jest dobrowolne i bezpłatne, wyłączając opłaty wobec dostawcy sieci Internet, za co nie odpowiada Usługodawca

Dokonanie rezerwacji

Dokonanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące etapy:

  1. wybór usług w oparciu o dostępne w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji domku
  2. wprowadzenie przez Klienta wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji tj. imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu
  3. potwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń
  4. dokonanie płatności, jeśli jest to wymagane

Procedura anulowania i zmiany rezerwacji

Anulowanie rezerwacji:

  1. Wybranie dostępnej opcji w panelu Klienta „Zmień rezerwację" w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji
  2. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję "Anuluj"
  3. Po zrealizowaniu wyżej wskazanej procedury, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji

Zmiana rezerwacji:

  1. Wybranie dostępnej opcji w panelu klienta „Zmień rezerwację" w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji
  2. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję "Zmień rezerwację", a następnie należy wskazać modyfikację rezerwacji
  3. Po wysłaniu prośby o modyfikację Usługodawca zobowiązuje się skontaktować oraz poinformować o statusie zmiany rezerwacji

ZASADY GROMADZENIA, PRZETWARZANIA I WYKORZYSTYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest zarządca obiektu

A&P PRIME Sp. z o.o.

58-506 Jelenia Góra

ul. T.Sygietyńskiego 17/9

NIP 6112845562

71 1140 2004 0000 3102 8613 5553

W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
E-mail: morso.chatki@hotmail.com
Telefon: +48 607 279 886,. 662 010 851

Cele przetwarzania danych

Wykorzystanie pozyskanych danych jest niezbędne w celu realizacji praw i obowiązków, tak obiektu MorsoChatki jak i Państwa, związanych z wykonaniem zawartej pomiędzy stronami umowy, w tym w szczególności:

  1. obsługi rezerwacji
  2. wykonania obowiązków wynikających z umowy zawartej z obiektem
  3. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa
  4. realizacji działań marketingowych
  5. badania satysfakcji klientów
  6. zapewnienia bezpieczeństwa mienia i pracowników hotelu (w tym monitoring wizyjny)
  7. komunikacji z klientami i kontrahentami
  8. realizacji usług hotelarskich typu SPA
  9. dostosowania usług obiektu do specyficznych wymagań gościa
  10. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
  11. dokumentowania przebiegu udzielenia kwalifikowanej pierwszej pomocy przez ratownika

Podstawy prawne przetwarzania

Zebrane dane będziemy przetwarzać tylko w zakresie niezbędnym do realizacji celów w jakich zostały pozyskane, podstawę którą stanowi:

  1. zawarcie i realizacja umowy z obiektem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  2. wykonanie obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  3. zgoda, w zakresie danych, które nie są niezbędne do zawarcia i realizacji umowy z obiektem (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  4. wyraźna zgoda w przypadku przetwarzania danych o stanie zdrowia gościa obiektu (art. 9 ust. 2 lit. a RODO)
  5. prawnie uzasadniony interes hotelu w zakresie badania satysfakcji klientów, zapewnienia bezpieczeństwa mienia i pracowników obiektu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Okres przechowywania danych

Państwa dane będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do wykonywania umowy oraz przez czas przedawnienia wszelkich roszczeń związanych z umową, jak również zgodnie z terminami archiwizacji regulowanymi przepisami prawa, w tym w szczególności przez okres pełnych 6 lat co wynika z przedawnienia roszczeń zgodnie z Kodeksem Cywilnym.

Prawa osób, których dane dotyczą

Umożliwiamy dostęp do treści zebranych na Państwa temat danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, zapewnia prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Dokonując rezerwacji w MorsoChatki Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych zgodnie z RODO
  • Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania
  • Wersja obowiązującą regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim

KONTAKT

Morso Chatki
58-506 Jelenia Góra

ul. T.Sygietyńskiego 17/9

NIP 6112845562

MBank: 71 1140 2004 0000 3102 8613 5553

WAŻNE TELEFONY

Pogotowie: 999 | Policja: 997 | Straż pożarna: 998 | Telefon alarmowy: 112