Regulamin i polityka prywatności
REGULAMIN KORZYSTANIA Z DOMKÓW Morso Chatki
POSTANOWIENIA OGÓLNE¶
Regulamin określa zasady świadczenia usług i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, podpisanie karty meldunkowej bądź zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
WARUNKI REZERWACJI¶
Sposoby dokonywania rezerwacji¶
Rezerwacji domku Klient może dokonać:
- bezpośrednio pod numerem telefonu +48 607 279 886
- mailowo na adres morso.chatki@hotmail.com
- na stronie internetowej www.morsochatki.pl
- za pośrednictwem portali, w których dostępna jest oferta obiektu
Warunki płatności¶
- Rezerwacje dokonane bezpośrednio muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę w wysokości 100% całkowitej wartości rezerwacji przed zakwaterowaniem
- W przypadku zmian w rezerwacji, niepojawienia się Klienta lub anulacji rezerwacji przedpłacona kwota nie podlega zwrotowi
- Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową w wyznaczonym terminie
Akceptowane formy płatności¶
- Wyłącznie przelewem
- Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem www.przelewy24.pl
WAŻNE: Do 21 dni przed przyjazdem koszty anulacji wynoszą 100% kwoty rezerwacji. Płatność musi nastąpić do 21 dni przed przyjazdem, aby rezerwacja była potwierdzona, w przeciwnym wypadku, zastrzegamy sobie prawo do możliwości anulacji rezerwacji bez zwrotów kosztów.
ZAMELDOWANIE¶
- Podstawą zameldowania w domku jest wypełnienie Check-In'u online oraz uregulowanie całej należności za pobyt
- Zameldowanie jest możliwe do godziny 22:00 lub w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą obiektu
- Klient dokonując rezerwacji zobowiązuje się wynająć dom w określonym terminie, za określoną cenę, a co za tym idzie uiścić opłatę za cały zadeklarowany okres najpóźniej w trakcie procedury meldunku
Podstawy odmowy zameldowania¶
MorsoChatki zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:
- nie posiada ważnego dowodu tożsamości
- nie chce okazać dokumentu
- odmawia podpisania karty meldunkowej
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
- podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu
W przypadku odmowy zameldowania Klienta z ww. powodów wpłacone pieniądze nie są zwracane.
DOBA HOTELOWA¶
- Domki wynajmowane są na doby
- Doba pobytu w domku rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego
- W oparciu o bieżącą dostępność domków istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania Klienta po konsultacji z obsługą obiektu
Przedłużenie pobytu: Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłosić pod numerem tel. +48 607-279-886 do godziny 16:00 dnia poprzedzającego dzień wymeldowania obsłudze obiektu lub telefonicznie. Zostanie ono uwzględnione w miarę dostępności domków i jest dodatkowo płatne w kwocie 100 zł za każdą dodatkową godzinę.
ZASADY UŻYTKOWANIA DOMU¶
- Klient zobowiązany jest do użytkowania lokalu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania domu w stanie zastanym z chwilą zameldowania
- Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w rezerwacji. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 500 PLN za każdą osobę za dobę
- W domku obowiązuje zakaz palenia tytoniu, papierosów oraz e-papierosów. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony karą finansową w wysokości 1.000 PLN
- Organizowanie imprez towarzyskich w domku jest zabronione
- Cisza nocna trwa od godziny 22:00 - 7:00. Zakłócanie ciszy nocnej może skutkować wymeldowaniem gości, bez możliwości ubiegania się o zwrot kosztów za pobyt
BEZPIECZEŃSTWO¶
WAŻNE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:¶
- ZAKAZ korzystania z drabinki do strumyka - grozi wypadkiem! Drabinka techniczna
- Dzieci na ogrodzie tylko pod opieką dorosłych
- Zakaz zbliżania się do krawędzi działki - grozi wypadkiem!
- Goście przebywają na terenie obiektu na własną odpowiedzialność
- Rodzice są zobowiązani do stałego nadzoru nad dziećmi
MONITORING¶
Na terenach wybranych obiektów prowadzony jest całodobowy monitoring, który obejmuje teren wokół obiektu.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ¶
- W przypadku stwierdzenia zniszczeń, stwierdzenia zabrudzeń domków, ręczników, pościeli ponad normę bądź stwierdzenia stanu po paleniu papierosów w domu po wymeldowaniu Klientów, obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej przy dokonywaniu rezerwacji w kwocie do pełnej wartości kosztów naprawy/dearomatyzacji i poniesionych strat
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: zgubienie kluczy oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób
- W przypadku pobytu w domku ze zwierzęciem, opiekun jest zobowiązany do utrzymania czystości podczas i w momencie opuszczania domu
ZASADY POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI¶
- Pobyt ze zwierzętami możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem obiektu
- Obowiązuje dodatkowa opłata za:
- małego psa do 15 kg - 100 zł za pobyt
- dużego psa powyżej 15 kg - 200 zł za pobyt
- Właściciel psa zobowiązany jest do:
- utrzymywania zwierzęcia pod pełną kontrolą
- sprzątania po swoim pupilu na terenie obiektu i wokół niego
- zapewnienia psu własnego posłania (koce, legowisko)
- Zabrania się wpuszczania psów na łóżka, sofy i inne meble tapicerowane
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia wyrządzone przez psa oraz zobowiązuje się do ich pokrycia w całości
- W przypadku naruszenia regulaminu właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat lub odmowy dalszego pobytu zwierzęcia
- Gość zobowiązany jest do utrzymywania czystości po swoim psie. W przypadku pozostawienia nieporządku lub zabrudzeń ponad standard wynikający z normalnego użytkowania, właściciel obiektu ma prawo naliczyć dodatkową opłatę za sprzątanie
KAUCJA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ FINANSOWA¶
- Gość zobowiązany jest do wpłacenia kaucji zabezpieczającej przy zameldowaniu gotówką lub przed przyjazdem przelewem
- W przypadku płatności przelewem uprzejmie prosimy o wpłatę kaucji w wysokości 500 zł na konto bankowe: mBank
Nr konta: 71 1140 2004 0000 3102 8613 5553. - Kaucja służy pokryciu ewentualnych szkód, zniszczeń lub nadmiernego zabrudzenia obiektu, w tym spowodowanego przez zwierzęta
- W przypadku stwierdzenia szkód lub zabrudzeń ponad standard, właściciel obiektu ma prawo potrącić odpowiednią kwotę z kaucji
- Pozostała część kaucji zostanie zwrócona po sprawdzeniu stanu obiektu
REGULAMIN KORZYSTANIA Z BALII¶
Balia jest integralną częścią obiektu „Morso Chatki" i obowiązują w niej przepisy niniejszego Regulaminu. Przed wejściem do balii należy zapoznać się z Regulaminem.
WAŻNE OSTRZEŻENIA:¶
- Korzystanie z balii jest dozwolone jedynie dla osób powyżej 18. roku życia
- Sprawuj ciągły nadzór nad dziećmi podczas korzystania z balii
- Niebezpieczeństwo! Ryzyko przypadkowego utonięcia (szczególnie dzieci poniżej 5 lat)
- Niezbędny jest ciągły, aktywny i czuły nadzór kompetentnej osoby dorosłej nad słabymi pływakami i osobami nieumiejącymi pływać
Przeciwskazania do korzystania z balii¶
Z balii korzystać mogą jedynie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwskazań do korzystania z zabiegów. Wstępu do balii zabrania się w szczególności osobom:
- z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych
- z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi
- z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi
- z podwyższoną temperaturą ciała
- kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży
- zmęczonym, pod wpływem alkoholu i środków odurzających
Przygotowanie do kąpieli¶
Przed wejściem do balii należy:
- zdjąć wszystkie przedmioty metalowe
- zdjąć okulary i szkła kontaktowe
- dokładnie umyć całe ciało pod prysznicem mydłem, a następnie wytrzeć do sucha
- zdjąć obuwie
- sprawdzić balię pod kątem zanieczyszczeń, takich jak odłamki szkła czy inne ciała obce
Zasady bezpieczeństwa w balii¶
- Zabrania się używania szkła, kieliszków, butelek i innych podobnych elementów w balii
- Sterowaniem balii mogą zajmować się jedynie pracownicy „Morso Chatki"
- Zabrania się:
- samodzielnego spuszczania lub nalewania wody do balii
- samodzielnego dodawania chemii do bali
- Sterownikiem bali można jedynie włączyć i wyłączyć światło oraz hydromasaż
- Podczas korzystania z balii nie wolno stosować żadnych płynów, esencji, olejków czy innych substancji
- Pod żadnym pozorem nie przekraczaj dopuszczalnej liczby 5 osób jednocześnie korzystających z balii
- Zakaz skakania do wody
- Zakaz umieszczania palców w otworach dysz
- Temperatura wody w balii nie może przekraczać 40°C
Zalecany czas korzystania: Zalecany czas korzystania z balii w temperaturze 38 stopni Celsjusza wynosi około 15 do 30 minut dla dorosłych. Dla kobiet w ciąży i osób starszych zaleca się ograniczenie użytkowania do 10 do 15 minut, a obie grupy powinny skonsultować się z lekarzem przed korzystaniem z balii.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY¶
Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z warunkami korzystania.
Obsługa sauny¶
- Sauna jest na czas pracy ustawiona na 2 godziny
- Wystarczy nacisnąć przycisk „Włącz" oraz przycisk „Start" na panelu cyfrowym
- Temperaturę można ustawić maksymalnie na 100 stopni
- Wszelkie dodatkowe regulacje urządzenia sauny mogą być dokonywane wyłącznie przez pracowników
WAŻNE: Nie wolno dotykać pieca ani przebierać kamieni, ponieważ istnieje bardzo duże ryzyko poparzenia. Polewanie kamieni musi się odbywać bardzo ostrożnie z małą ilością wody.
Kto może korzystać z sauny¶
- Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe
- Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby dorosłe
- Osoby przebywające w saunie deklarują, że są fizycznie i zdrowotnie zdolne do korzystania z tego typu zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia
Zasady korzystania¶
- Przy korzystaniu z sauny należy bezwzględnie mieć ze sobą ręcznik, który należy położyć pod ciało i stopy podczas leżenia lub siedzenia na ławce
- Użytkownicy sauny zobowiązani są do przestrzegania porządku i utrzymania czystości w pomieszczeniu
- Należy zdjąć metalowe biżuterię, aby uniknąć poparzeń
- W saunie nie należy nosić okularów ani soczewek kontaktowych
- Sauna powinna być używana w kostiumie bawełnianym
- Podczas nagrzewania ciała należy stopniowo przemieszczać się z dolnych ławek na górne, w zależności od tolerancji organizmu
Zakazy w saunie¶
- wchodzenia w ubraniu i obuwiu
- wykonywania zabiegów kosmetycznych
- wniesienia naczyń, jedzenia i wszelkich obcych przedmiotów
- wniesienia napojów alkoholowych
- palenia tytoniu
- niszczenia lub uszkadzania wyposażenia
Przeciwskazania¶
Nie zaleca się korzystania z sauny osobom:
- bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym
- z chorobami układu krążenia
- z cukrzycą
- w stanie nietrzeźwości
- kobietom w ciąży
- kobietom w czasie menstruacji
Instrukcja saunowania¶
Temperatura 40-100 °C: Saunowanie polega na naprzemiennym nagrzewaniu i schładzaniu całego ciała. Można to robić w 2 lub 3 następujących po sobie cyklach.
- W saunie należy przebywać w pozycji leżącej lub siedzącej
- Jeden cykl saunowania trwa około 25 minut: 8–12 minut przebywania w gorącym pomieszczeniu, a następnie 8–12 minut stopniowego schładzania ciała wodą
- Schładzanie pod prysznicem polega na polewaniu zimną wodą całego ciała od stóp w kierunku serca, a następnie ochładzaniu karku oraz głowy
- Po schłodzeniu ciała należy się osuszyć i poleżeć kilka minut
- Pobyt w saunie kończy się chłodną kąpielą lub prysznicem bez stosowania mydła
W przypadku złego samopoczucia należy natychmiast przerwać zabieg.
REKLAMACJE - PROCEDURA¶
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania
USŁUGA ŚWIADCZONA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ¶
Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania rezerwacji wybranego domu oraz usługę dokonywania płatności z tytułu rezerwacji.
Warunki świadczenia usługi¶
Warunkiem świadczenia Usługi jest:
- zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy
- złożenie poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego oświadczenia o:
- prawdziwości i rzetelność przekazanych danych
- przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności podania danych oraz prawach przysługujących na podstawie RODO oraz przepisów krajowych
- wyborze płatności za rezerwację
Wymagania techniczne¶
- Do korzystania z usług określonych w niniejszym Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej e-mail
- Korzystanie z Usługi jest dobrowolne i bezpłatne, wyłączając opłaty wobec dostawcy sieci Internet, za co nie odpowiada Usługodawca
Dokonanie rezerwacji¶
Dokonanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące etapy:
- wybór usług w oparciu o dostępne w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji domku
- wprowadzenie przez Klienta wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji tj. imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu
- potwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń
- dokonanie płatności, jeśli jest to wymagane
Procedura anulowania i zmiany rezerwacji¶
Anulowanie rezerwacji:
- Wybranie dostępnej opcji w panelu Klienta „Zmień rezerwację" w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji
- W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję "Anuluj"
- Po zrealizowaniu wyżej wskazanej procedury, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji
Zmiana rezerwacji:
- Wybranie dostępnej opcji w panelu klienta „Zmień rezerwację" w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji
- W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję "Zmień rezerwację", a następnie należy wskazać modyfikację rezerwacji
- Po wysłaniu prośby o modyfikację Usługodawca zobowiązuje się skontaktować oraz poinformować o statusie zmiany rezerwacji
ZASADY GROMADZENIA, PRZETWARZANIA I WYKORZYSTYWANIA DANYCH OSOBOWYCH¶
Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest zarządca obiektu
A&P PRIME Sp. z o.o.
58-506 Jelenia Góra
ul. T.Sygietyńskiego 17/9
NIP 6112845562
71 1140 2004 0000 3102 8613 5553
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
E-mail: morso.chatki@hotmail.com
Telefon: +48 607 279 886,. 662 010 851
Cele przetwarzania danych¶
Wykorzystanie pozyskanych danych jest niezbędne w celu realizacji praw i obowiązków, tak obiektu MorsoChatki jak i Państwa, związanych z wykonaniem zawartej pomiędzy stronami umowy, w tym w szczególności:
- obsługi rezerwacji
- wykonania obowiązków wynikających z umowy zawartej z obiektem
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa
- realizacji działań marketingowych
- badania satysfakcji klientów
- zapewnienia bezpieczeństwa mienia i pracowników hotelu (w tym monitoring wizyjny)
- komunikacji z klientami i kontrahentami
- realizacji usług hotelarskich typu SPA
- dostosowania usług obiektu do specyficznych wymagań gościa
- ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
- dokumentowania przebiegu udzielenia kwalifikowanej pierwszej pomocy przez ratownika
Podstawy prawne przetwarzania¶
Zebrane dane będziemy przetwarzać tylko w zakresie niezbędnym do realizacji celów w jakich zostały pozyskane, podstawę którą stanowi:
- zawarcie i realizacja umowy z obiektem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- wykonanie obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- zgoda, w zakresie danych, które nie są niezbędne do zawarcia i realizacji umowy z obiektem (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- wyraźna zgoda w przypadku przetwarzania danych o stanie zdrowia gościa obiektu (art. 9 ust. 2 lit. a RODO)
- prawnie uzasadniony interes hotelu w zakresie badania satysfakcji klientów, zapewnienia bezpieczeństwa mienia i pracowników obiektu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Okres przechowywania danych¶
Państwa dane będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do wykonywania umowy oraz przez czas przedawnienia wszelkich roszczeń związanych z umową, jak również zgodnie z terminami archiwizacji regulowanymi przepisami prawa, w tym w szczególności przez okres pełnych 6 lat co wynika z przedawnienia roszczeń zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
Prawa osób, których dane dotyczą¶
Umożliwiamy dostęp do treści zebranych na Państwa temat danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, zapewnia prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE¶
- Dokonując rezerwacji w MorsoChatki Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych zgodnie z RODO
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania
- Wersja obowiązującą regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim
KONTAKT¶
Morso Chatki
58-506 Jelenia Góra
ul. T.Sygietyńskiego 17/9
NIP 6112845562
MBank: 71 1140 2004 0000 3102 8613 5553
WAŻNE TELEFONY
Pogotowie: 999 | Policja: 997 | Straż pożarna: 998 | Telefon alarmowy: 112
