REGULAMIN KORZYSTANIA Z DOMKÓW MorsoChatki

Zarządca: Spaceapart sp. z o.o., ul. Gniatczyka 6/1, 58-500 Jelenia Góra, NIP 6112824910

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Regulamin określa zasady świadczenia usług i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, podpisanie karty meldunkowej bądź zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

WARUNKI REZERWACJI

Rezerwacji domku Klient może dokonać: bezpośrednio pod numerem telefonu +48 698 902 120, mailowo na adres kontakt@wkarkonosze.pl na stronie internetowej www.morsochatki.pl oraz za pośrednictwem portali, w których dostępna jest oferta obiektu.

Rezerwacje dokonane bezpośrednio muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę w wysokości 100% całkowitej wartości rezerwacji przed zakwaterowaniem. W przypadku zmian w rezerwacji, niepojawienia się Klienta lub anulacji rezerwacji przedpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową w wyznaczonym terminie.

Akceptowane formy płatności to wyłącznie przelewem. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą, i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem www.przelewy24.pl

Do 21 dni przed przyjazdem koszty anulacji wynoszą 100% kwoty rezerwacji. Płatność musi nastąpić do 21 dni przed przyjazdem, aby rezerwacja była potwierdzona, w przeciwnym wypadku, zastrzegamy sobie prawo do możliwości anulacji rezerwacji bez zwrotów kosztów.

ZAMELDOWANIE

Podstawą zameldowania w domku jest wypełnienie Check-In'u online oraz uregulowanie całej należności za pobyt.

Zameldowanie jest możliwe do godziny 22.00 lub w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą obiektu.

Klient dokonując rezerwacji zobowiązuje się wynająć dom w określonym terminie, za określoną cenę, a co za tym idzie uiścić opłatę za cały zadeklarowany okres najpóźniej w trakcie procedury meldunku.

MorsoChatki zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, nie chce okazać dokumentu, odmawia podpisania karty meldunkowej, znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu. W przypadku odmowy zameldowania Klienta z ww. powodów wpłacone pieniądze nie są zwracane.

DOBA HOTELOWA

Domki wynajmowane są na doby.

Doba pobytu w domku rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego.

W oparciu o bieżącą dostępność domków istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania Klienta po konsultacji z obsługą obiektu.

Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłosić pod numerem tel. +48 698 902 120 do godziny 16:00 dnia poprzedzającego dzień wymeldowania obsłudze obiektu lub telefonicznie. Zostanie ono uwzględnione w miarę dostępności domków i jest dodatkowo płatne w kwocie 100 zł za każdą dodatkową godzinę.

ZASADY UŻYTKOWANIA DOMU

Klient zobowiązany jest do użytkowania lokalu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania domu w stanie zastanym z chwilą zameldowania.

Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w rezerwacji. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 500 PLN za każdą osobę za dobę.

W domku obowiązuje zakaz palenia tytoniu, papierosów oraz e-papierosów. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony karą finansową w wysokości 1.000 PLN.

Organizowanie imprez towarzyskich w domku jest zabronione.

Cisza nocna trwa od godziny 22:00 - 7:00. Zakłócanie ciszy nocnej może skutkować wymeldowaniem gości, bez możliwości ubiegania się o zwrot kosztów za pobyt.

BEZPIECZEŃSTWO

ZAKAZ korzystania z drabinki do strumyka - grozi wypadkiem! Drabinka techniczna.

Dzieci na ogrodzie tylko pod opieką dorosłych.

Zakaz zbliżania się do krawędzi działki - grozi wypadkiem!

Goście przebywają na terenie obiektu na własną odpowiedzialność. Rodzice są zobowiązani do stałego nadzoru nad dziećmi.

MONITORING

Na terenach wybranych obiektów prowadzony jest całodobowy monitoring, który obejmuje teren wokół obiektu.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

W przypadku stwierdzenia zniszczeń, stwierdzenia zabrudzeń domków, ręczników, pościeli ponad normę bądź stwierdzenia stanu po paleniu papierosów w domu po wymeldowaniu Klientów, obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej przy dokonywaniu rezerwacji w kwocie do pełnej wartości kosztów naprawy/dearomatyzacji i poniesionych strat.

Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: zgubienie kluczy oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.

W przypadku pobytu w domku ze zwierzęciem, opiekun jest zobowiązany do utrzymania czystości podczas i w momencie opuszczania domu.

REKLAMACJE - PROCEDURA

Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.

Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.

Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Dokonując rezerwacji w MorsoChatki Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych zgodnie z RODO.

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania.

Wersja obowiązującą regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim.

USŁUGA ŚWIADCZONA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania rezerwacji wybranego domu oraz usługę dokonywania płatności z tytułu rezerwacji.
  2. Klient może korzystać z Usługi wyłącznie w sposób zgodny z jej przeznaczeniem i funkcjonalnością określoną w Regulaminie.
  3. Klient nie może korzystać z Usługi świadczonej przez Usługodawcę w celach sprzecznych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz powszechnie przyjętymi zasadami postępowania.
  4. Warunkiem świadczenia Usługi jest: zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy oraz złożenie poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy oświadczenia o:
    1. prawdziwości i rzetelność przekazanych danych;
    2. przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności podania danych oraz prawach przysługujących na podstawie RODO oraz przepisów krajowych;
    3. wyborze płatności za rezerwację.
  5. Świadczenie Usługi możliwe jest wyłącznie po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego w ramach Systemu Usługodawcy oraz po akceptacji niniejszego Regulaminu i złożeniu oświadczeń, o których jest mowa powyżej.
  6. Do korzystania z usług określonych w niniejszym Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej e-mail.
  7. Korzystanie z Usługi jest dobrowolne i bezpłatne, wyłączając opłaty wobec dostawcy sieci Internet, za co nie odpowiada Usługodawca.

DOKONANIE REZERWACJI

  1. Do korzystania z Usługi konieczne jest posiadanie unikalnego adresu poczty elektronicznej oraz wypełnienie formularza rezerwacji udostępnionego w ramach Systemu Usługodawcy.
  2. Podane w systemie ceny rezerwacji pokoju są cenami brutto.
  3. Dokonanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące etapy:
    • wybór usług w oparciu o dostępne w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji domku.
    • wprowadzenie przez Klienta wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji tj. imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu.
    • potwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń.
    • dokonanie płatności, jeśli jest to wymagane;
  4. Niepotwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji treści Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych oświadczeń, w tym informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Usługodawcę powoduje uniemożliwienie dokonania rezerwacji.
  5. Po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej e-mail wiadomość stanowiącą potwierdzenie dokonania rezerwacji wraz z warunkami płatności oraz zasadami jej zmiany bądź anulowania.
  6. Z chwilą wysłania potwierdzenia, umowę rezerwacji uważa się za zawartą.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych domków.

PROCEDURA ANULOWANIA I ZMIANY REZERWACJI

  1. Celem anulowania rezerwacji Klient jest zobowiązany wykonać działania zgodnie z następującą procedurą:
    1. Wybranie dostępnej opcji w panelu Klienta „Zmień rezerwację” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji.
    2. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję “Anuluj”.
    3. Po zrealizowaniu wyżej wskazanej procedury, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji.
    4. Dodatkowo w razie anulowania bezkosztowego i dokonania wcześniej płatności za rezerwację, wpłacona kwota zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji.
  2. Wysłanie prośby przez Klienta o zmianę rezerwacji obejmuje następujące kroki:
    1. Wybranie dostępnej opcji w panelu klienta „Zmień rezerwację” w przesłanej do Klienta wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji.
    2. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję “Zmień rezerwację”, a następnie należy wskazać modyfikację rezerwacji.
    3. Po wysłaniu prośby o modyfikację Usługodawca zobowiązuje się skontaktować oraz poinformować o statusie zmiany rezerwacji.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Dokonując rezerwacji w MorsoChatki Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych oraz umieszczenia danych Klienta w bazie danych firmy zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych. (Dz.U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późn. zm.). Zameldowany ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych.
  2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa (portale rezerwacyjne, str www) lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  3. Wersja obowiązującą regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim..
  4. Ważne telefony: Pogotowie: 999, Policja 997, Straż pożarna 998 lub telefon alarmowy 112

Regulamin korzystania z balii

  1. Balia jest integralną częścią obiektu „MorsoChatki” i obowiązują w niej przepisy niniejszego Regulaminu. Przed wejściem do balii należy zapoznać się z Regulaminem.
  2. Korzystanie z balii jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu. Osoby z dolegliwościami zdrowotnymi powinny skonsultować się z lekarzem przed korzystaniem z balii.
  3. Korzystanie z balii jest dozwolone jedynie dla osób powyżej 18. roku życia.
  4. Sprawuj ciągły nadzór nad dziećmi podczas korzystania z balii. Niebezpieczeństwo! Ryzyko przypadkowego utonięcia (szczególnie dzieci poniżej 5 lat). Należy zachować ostrożność, aby nie umożliwić dzieciom dostępu do balii.
  5. Niezbędny jest ciągły, aktywny i czuły nadzór kompetentnej osoby dorosłej nad słabymi pływakami i osobami nieumiejącymi pływać.
  6. Podczas korzystania z balii należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania:
    • Regulaminu,
    • poleceń i informacji udzielanych przez gospodarzy lub pracowników.
  7. Z balii korzystać mogą jedynie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwskazań do korzystania z zabiegów. Wstępu do balii zabrania się w szczególności osobom:
    • z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych,
    • z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi,
    • z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi,
    • z podwyższoną temperaturą ciała,
    • kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży,
    • zmęczonym, pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
    • Stosujące leki powinny zasięgnąć porady lekarza przed skorzystaniem z bali.
  8. Wchodząc do balii, korzystający potwierdza, że jego stan zdrowia pozwala na taką formę rekreacji. Za szkody, w tym skutki zdrowotne przebywania w balii powstałe z przyczyn nieleżących po stronie obiektu, „MorsoChatki” nie ponosi odpowiedzialności.
  9. Przed wejściem do balii należy:
    • zdjąć wszystkie przedmioty metalowe,
    • zdjąć okulary i szkła kontaktowe,
    • dokładnie umyć całe ciało pod prysznicem mydłem, a następnie wytrzeć do sucha,
    • zdjąć obuwie,
    • sprawdzić balię pod kątem zanieczyszczeń, takich jak odłamki szkła czy inne ciała obce.
  10. Zabrania się używania szkła, kieliszków, butelek i innych podobnych elementów w balii.
  11. Sterowaniem balii mogą zajmować się jedynie pracownicy „MorsoChatki”. Zabrania się:
  • samodzielnego spuszczania lub nalewania wody do balii,
  • samodzielnego dodawania chemii do bali.
  • Sterownikiem bali można jedynie włączyć i wyłączyć światło oraz hydromasaż.
  1. Podczas korzystania z balii nie wolno stosować żadnych płynów, esencji, olejków czy innych substancji.
  2. Nadmierna temperatura wody może spowodować uszkodzenie płodu we wczesnych miesiącach ciąży.
  3. Osoby z ranami lub zakażeniami zewnętrznymi nie mogą korzystać z kąpieli.
  4. Nie należy zażywać kąpieli bezpośrednio po dużym wysiłku.
  5. Nigdy nie śpij w kąpieli, ponieważ grozi to utopieniem.
  6. Spożywanie alkoholu, narkotyków lub leków przed lub w trakcie korzystania z balii może prowadzić do utraty przytomności z możliwością utonięcia.
  7. Pod żadnym pozorem nie przekraczaj dopuszczalnej liczby 5 osób jednocześnie korzystających z balii.
  8. Zakaz skakania do wody.
  9. Zakaz umieszczania palców w otworach dysz.
  10. Temperatura wody w balii nie może przekraczać 40°C.
  11. Przed użyciem bali zaleca się zasięgnąć porady lekarza.
  12. Nie należy demontować żadnych części bali, gdyż może dojść do urazów.
  13. Unikaj ciągłego zanurzania głowy pod wodą i połykania wody podczas kąpieli.
  14. W trakcie kąpieli pokrywa zabezpieczająca musi być całkowicie zdjęta z bali.
  15. Miej działający telefon i listę numerów telefonów alarmowych w pobliżu bali.
  16. Zawsze zakładaj pokrywę bali, aby zminimalizować straty ciepła podczas podgrzewania pomiędzy zużyciami urządzenia (ale nigdy, kiedy urządzenie jest używane).
  17. Do dezynfekcji wody jest używana chemia basenowa, taka jak chlor. Osobom, które mają złe doświadczenia z chemią basenową, nie poleca się użytkowania bali.
  18. Uwaga: Zalecany czas korzystania z balii w temperaturze 38 stopni Celsjusza wynosi około 15 do 30 minut dla dorosłych. Dla kobiet w ciąży i osób starszych zaleca się ograniczenie użytkowania do 10 do 15 minut, a obie grupy powinny skonsultować się z lekarzem przed korzystaniem z balii.

Regulamin korzystania z sauny

  1. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z warunkami korzystania.
  2. Przy korzystaniu z sauny należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń oraz informacji udzielanych przez pracowników obsługi.
  3. Sauna jest na czas pracy ustawiona na 2 godziny i 30 minut. Wystarczy nacisnąć przycisk „Włącz” oraz przycisk „Start” na panelu cyfrowym. Temperaturę można ustawić maksymalnie na 100 stopni. Wszelkie dodatkowe regulacje urządzenia sauny, w szczególności głębsza regulacja, mogą być dokonywane wyłącznie przez pracowników.
  4. Ważne: Nie wolno dotykać pieca ani przebierać kamieni, ponieważ istnieje bardzo duże ryzyko poparzenia. Polewanie kamieni musi się odbywać bardzo ostrożnie z małą ilością wody.
  5. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe.
  6. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby dorosłe.
  7. Osoby przebywające w saunie deklarują, że są fizycznie i zdrowotnie zdolne do korzystania z tego typu zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.
  8. Przy korzystaniu z sauny należy bezwzględnie mieć ze sobą ręcznik, który należy położyć pod ciało i stopy podczas leżenia lub siedzenia na ławce.
  9. Użytkownicy sauny zobowiązani są do przestrzegania porządku i utrzymania czystości w pomieszczeniu.
  10. Należy zdjąć metalowe biżuterię, aby uniknąć poparzeń.
  11. W saunie nie należy nosić okularów ani soczewek kontaktowych.
  12. Sauna powinna być używana w kostiumie bawełnianym.
  13. Podczas nagrzewania ciała należy stopniowo przemieszczać się z dolnych ławek na górne, w zależności od tolerancji organizmu.
  14. Podczas korzystania z sauny należy starać się rozluźnić mięśnie i osiągnąć jak największe odprężenie psychiczne: należy zachować spokój.
  15. Po zakończeniu korzystania z sauny nie należy używać mydła podczas schładzania.
  16. W saunę zabrania się:
    • wchodzenia w ubraniu i obuwiu,
    • wykonywania zabiegów kosmetycznych,
    • wniesienia naczyń, jedzenia i wszelkich obcych przedmiotów,
    • wniesienia napojów alkoholowych,
    • palenia tytoniu,
    • niszczenia lub uszkadzania wyposażenia.
  17. Po pobycie w saunie kategorycznie nie zaleca się wysiłku fizycznego.
  18. Nie zaleca się korzystania z sauny osobom:
    • bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym,
    • z chorobami układu krążenia,
    • z cukrzycą,
    • w stanie nietrzeźwości,
    • kobietom w ciąży,
    • kobietom w czasie menstruacji.
  19. Korzystanie z sauny oznacza, że osoba zapoznała się ze wszystkimi powyższymi punktami warunków korzystania i je akceptuje.
  20. Właściciel obiektu nie odpowiada za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszych warunków korzystania i wskazówkami personelu.
  21. Instrukcja korzystania z sauny (Temperatura 40-100 °C): Saunowanie polega na naprzemiennym nagrzewaniu i schładzaniu całego ciała. Można to robić w 2 lub 3 następujących po sobie cyklach.
  • W saunie należy przebywać w pozycji leżącej lub siedzącej.
  • Jeden cykl saunowania trwa około 25 minut: 8–12 minut przebywania w gorącym pomieszczeniu, a następnie 8–12 minut stopniowego schładzania ciała wodą (w drugim i trzecim cyklu pobyt w gorącym pomieszczeniu nie powinien przekraczać 10 minut).
  • Schładzanie pod prysznicem polega na polewaniu zimną wodą całego ciała od stóp w kierunku serca, a następnie ochładzaniu karku oraz głowy. Gwałtowne schładzanie ciała jest szkodliwe dla zdrowia.
  • Po schłodzeniu ciała należy się osuszyć i poleżeć kilka minut.
  • Pobyt w saunie kończy się chłodną kąpielą lub prysznicem bez stosowania mydła.
  • W przypadku złego samopoczucia należy natychmiast przerwać zabieg.

Zasady gromadzenia, przetwarzania o wykorzystywania danych osobowych

  1. 1.Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest zarządca obiektu Spaceapart sp. z o.o.
    ul. Gniatczyka 6/1
    58-500 Jelenia Góra
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail kontakt@wkarkonosze.pl lub telefonicznie pod numerem tel. +48 698 902 120.
  3. Wykorzystanie pozyskanych danych jest niezbędne w celu realizacji praw i obowiązków, tak obiektu MorsoChatki jak i Państwa, związanych z wykonaniem zawartej pomiędzy stronami umowy, w tym w szczególności:
    1) obsługi rezerwacji,
    2) wykonania obowiązków wynikających z umowy zawartej z obiektem,
    3) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
    4) realizacji działań marketingowych,
    5) badania satysfakcji klientów,
    6) zapewnienia bezpieczeństwa mienia i pracowników hotelu (w tym monitoring wizyjny),
    7) komunikacji z klientami i kontrahentami,
    8) realizacji usług hotelarskich typu SPA,
    9) dostosowania usług obiektu do specyficznych wymagań gościa,
    10) ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    11) dokumentowania przebiegu udzielenia kwalifikowanej pierwszej pomocy przez ratownika, w szczególności podczas aktywnego spędzania czasu;
  4. Przetwarzamy Państwa dane osobowe zebrane w ramach rezerwacji, zamówień oraz realizacji pobytów i świadczenie usług dodatkowych w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. W obiekcie obowiązuje polityka bezpieczeństwa danych osobowych oraz mechanizmu kontroli i zabezpieczenia Państwa danych.
  5. Zebrane dane będziemy przetwarzać tylko w zakresie niezbędnym do realizacji celów w jakich zostały pozyskane, podstawę którą stanowi:
    1) zawarcie i realizacja umowy z obiektem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2) wykonanie obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    3) zgoda, w zakresie danych, które nie są niezbędne do zawarcia i realizacji umowy z obiektem, w szczególności w zakresie działań marketingowych i komunikacji z klientami i kontrahentami (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    4) wyraźna zgoda w przypadku przetwarzania danych o stanie zdrowia gościa obiektu (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
    5) prawnie uzasadniony interes hotelu w zakresie badania satysfakcji klientów, zapewnienia bezpieczeństwa mienia i pracowników obiektu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  6. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f i art. 9 ust. 2 lit. f RODO);
    6. Powierzamy dalsze przetwarzanie danych podmiotom trzecim, wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków ustawowych oraz niezbędnym do wykonywania umów i prawnie chronionych interesów obiektu, w tym w szczególności:
    1) podmiotom, którym obiekt zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. realizatorzy usług informatycznych, biuro rachunkowe, kancelaria prawna oraz firmy, organy i instytucje, do których w Państwa imieniu i na Państwa życzenie obiekt będzie kierował korespondencję lub zapytania, np. firmy transportowe,
    2) organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w tym sądom i innym organom administracji publicznej.
  7. Państwa dane będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do wykonywania umowy oraz przez czas przedawnienia wszelkich roszczeń związanych z umową, jak również zgodnie z terminami archiwizacji regulowanymi przepisami prawa, w tym w szczególności przez okres pełnych 6 lat co wynika z przedawnienia roszczeń zgodnie z Kodeksem Cywilnym, a w przypadku danych przetwarzanych wyłącznie na podstawie zgody do momentu cofnięcia tej zgody. Dane przetwarzane w ramach systemu monitoringu hotelu będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy, natomiast w przypadku badania satysfakcji klientów do momentu zgłoszenia przez klienta sprzeciwu.
  8. Umożliwiamy dostęp do treści zebranych na Państwa temat danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, zapewnia prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, z zastrzeżeniem przetwarzania danych w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub w celu koniecznym do realizacji umowy.
  9. Nie przekazujemy Państwa danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, z wyjątkiem organów upoważnionych na podstawie przepisów prawa.
  10. Przetwarzane dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji będącej wynikiem profilowania.
  11. W celach jakości i swobody odbiorców naszych usług informujemy, że wejście przez Państwa na teren imprezy zamkniętej organizowanej w ramach obiektu MorsoChatki, jest równoznaczne z wyrażeniem przez Państwa zgody na utrwalanie, przechowywanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie przez obiekt oraz organizatora imprezy jego wizerunku utrwalonego na terenie imprezy zamkniętej, za pomocą dowolnej techniki, do celów produkcyjnych, sprawozdawczych, dokumentacyjnych, promocyjnych oraz reklamowych na wszelkich polach eksploatacji, w szczególności wprowadzania i publikowania do komputera oraz emisji w systemie teleinformatycznym (Internet), zwielokrotniania i rozpowszechniania techniką drukarską w prasie, odtworzenia, nadawania i reemitowania za pomocą telewizyjnej sieci cyfrowej lub naziemnej oraz rozpowszechniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (outdoorA).
  12. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy z obiektem, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy z obiektem.
  13. Jeśli uznają Państwo, że pomimo podejmowanych przez nas działań i starań dane są przetwarzane w sposób niewłaściwy lub niezgodny z prawem przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

KONTAKT

Spaceapart sp. z o.o.
ul. Gniatczyka 6/1
58-500 Jelenia Góra
NIP: 6112824910
Email: kontakt@morsochatki.pl
Tel: +48 698 902 120

Ważne telefony: Pogotowie: 999, Policja: 997, Straż pożarna: 998, Telefon alarmowy: 112